środa, 14 maja 2014

Week :)

Hejka, jak wiecie już mam wolne cały tydzień, ale nie mam o czym dodawać postów, albo nie mam czasu. Wczoraj razem z Pati, pojechałyśmy praktycznie na cały dzien do Wiki (tzw. Ireny). Było fajnie, gadałyśmy sobie, ściągałyśmy obrazki na telefon (z aplikacji We heart it). Oraz bawiłyśmy się z jej bratem, który o dziwo cały czas miał siłę się bawić, a to dziwne bo nawet my nie miałyśmy. Ogólnie to tak spędziłyśmy cały dzień, ale bardzo mi się podobał bo lubię spędzać czas z moimi przyjaciółkami ^^ Ogólnie to dzisiaj byłam u dermatologa, ponieważ mam uczulenie na czekoladę, ale dzisiaj się dowiedziałam że jeszcze na wiele więcej rzeczy mam -,- W tym poście to wszystko, następny post będzie o moich przyjaciółkach, który się pojawi albo potem albo jutro. Jak macie jakieś pomyśly na posty to piszcie w komentarzach.
Bye ;*
Macie tutaj jakieś zdjęcie moich trampek w błocie ;)

2 komentarze:

  1. Ah, te nasze zabawy z Wojtusiem ^^
    Biedna Juleczka jest uczulona na... wszystko, co dobre ;/
    Współczuję :c
    Ale dzisiaj wychodzimy razem na dwór, nie? :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście że wychodzimy czemu miałybyśmy nie wyjść. No, ale dzisuaj ostatnią czekolade jem :/

    OdpowiedzUsuń