piątek, 16 maja 2014

My friends :*

Hejka. Tak jak obiecałam ten post będzie o moich przyjaciółkach. Najpierw krótko opisze każdą z nich i pod opisem wstawie zdjecie.Od razu mówie że kolejność nie ma znaczenia, tylko jest przypadkowa.



Daria- jest to moja kochana przyjaciółka, z którą już wcześniej się przyjaźniłam, ale pokłóciłyy się przez pewną osobę. I jakoś od niedawna znowu się przyjaźnimy.



Irencia- tak na serio to ona ma na imię Wiktoria, ale przez pewną historię tak na nią mówimy. Zazwyczaj jest spokojna, ale czasem potrafi się bardzo wkurzyć. Mimo tego wszystkiego bardzo ją kocham <3 Zawsze mamy ze wszystkiego beke.



Pati- jest to raczej spokojna dziewczyna, o ciemnych włosach i o ich dużej objętości. Potrafi pomóc każdemu, zawsze znajdzie na coś sposób.



Stiv- ona ma na imię Julia, ale też przez pewną historię ma takie przezwisko. Jest bardzo fajna, miła, pomocna. Ia fobie na punlcie odwracania sie hahah ale za to ja kocham <3



Miska- jest to osoba raczej nie zbyt spokojna, ponieważ jak ktoś jej coś przykrego powie to wiadomo że postrafi dogryźć. Mimo tego i tak się przyjaźnimy.



Zuzia- tak zwana (Gogel). Poznalyśmy się dopiero w tej klasie, ale na prawdę nie sądziłam że po tak krótkim czasie tak się ze sobą zaprzyjaźnimy. Mówimy sobie wszystko, potrafimy pisać ze sobą całymi dniami. Ufam jej bardzo. Kocham ją <3


2 komentarze:

  1. Łosz ty kopiaro! To był mój pomysł na posta! Hmpf! *strzela focha*
    Ale dzięki za opis ^^

    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń