piątek, 9 maja 2014

Odpoczynek ^^

Hejka. Dzisiaj mam czas więc pisze do was, a szkołą się przez caly weekend nie przejmuje, ponieważ cały tydzień nie będe chodziła do szkoły, a dlaczego ? Ponieważ jest zielona szkoła a ja nie jadę, bo dla mnie ten wyjazd nie ma żadnego sensu. Po pierwsze nie przepadam za niektórymi z klasy a po drugie to jest drogie i się nie opłaca.
Tydzień minął mi nawet fajnie, i szybko zleciał. Naszczęście przede mną tyle wolnego. Jutro jadę na cały dzień z Kasią do Portu. :)

4 komentarze:

  1. Ah, te słit-focie w lustrze xD
    Obie zostajemy w domeczkach i mamy na wszystko wyjebane ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wikuś sweetki muszą być, ale któregoś dnia sie spotkamy. Oraz dasz mi druga czesc Zmierzchu. Bo jestem juz w polowie ;*

      Usuń
    2. Ok, ok. Dam Ci. Musimy wymyślić, kiedy się spotkamy ^^

      Usuń